Guzelgunlerim 17 de benim 40tı progestan kullanıyorum başından beri ilk haftalar düşük riski içindi düşük riski bittikten sonra erken doğumu önlemek için yine ne olur ne olmaz devam ediyoruz hem iğnesini hem ilacını kullanıyorum onun dışında ağır iş yapmamaya ağır kaldirmamaya çalışıyorum sadece eğer kısa ise zaten doktor yönlendirir bir de yatmak gerekiyormuş sanırım öyle olursa kısalıp uzayabilen bir yapıya sahip zaten dinlenme ve ilaçlarla bisiler yapılıyor