MorKelebek54 Hcrmstf medar ile anlasmali sedat bey var ben kendisinden cok memnunum suan gebelik icin gidiyorum ama oncesinde de gebelik istemiyle gitmistim cok sukur tedaviye gerek kalmadan dogal yolla oldu. Sedat bey gercekten cok samimi neşeli insani rahatliyo ozellikle soruyo aklinda soru isaret felan var mi diye gitmek istersen ucreti de karta 770 nakit 700 tl kuzum
Hcrmstf Teşekkürler hanımlar bnm tüp bebek biraz dha endişeli yaklaşıyorum sanıyorum pembe kirmizili kanamalarim olduyo bi süre kesiliyo tekrarliyor o yüzden iyi bir doktor olursa dha iyi olur kendi doktorum çok dha pahaliydi o yüzden sormuştum .
159 Hcrmstf bende sizin gibiydim tüp bebekle hamile kaldım ilk haftalarda lekelenmem olfu ama Ertan zandan memnun kalmadım açıkçası
MorKelebek54 Esraabbaa dogum fiyatini maalesef bilmiyorum bende yeni gebeyim cunku, ama muayne ucreti 700 tl kart ile 770 tl
Esraabbaa MorKelebek54 evet onu biliyorum da doğum ücretlerini arayınca söylemiyorlar sırf onun için de gitmek istemedim. Çok mu uçurum var hastane doktoruyla arasında diye merak ediyorum
MorKelebek54 Esraabbaa cok degil diye biliyorum ner emin degilim ama normal 12 13 bindir sanirim sezeryan da en fazla o civardadir bi iki bin tl oynar arada ben 17 sinde gdicem istersen bi sorarim
Esraabbaa MorKelebek54 ya çok mutlu olurum. Ben medarda seval hanıma gidiyordum ama o ayrıldı hastaneden. Başka doktor bulmam gerekiyor. Sedat beyi biliyorum ablam iki doğumunu da onda yaptı çok memnundu. Geçen biri 21 bin dedi şok oldum o kadar da değildir diye de. O yüzden öğrenmek istedim arada çok fark yoksa hiç düşünmeden sedat beye gideyim diye
MorKelebek54 Esraabbaa anladim kuzum ama o kadar degildir ya ozel klinigi olan doktorlar ile hastanedeki doktorlar ayni fiyata yapmiyo mu yani hadi 3 5 bin arada bi fiyat oynarsa oynar heralde bende o kadar cok oldgunu dusunmuyorum gidince bi sorarim benim icin de daha iyi olur ogrenmis olurum
MorKelebek54 Esraabbaa aklimda bulunsun o an unutursam kauura bakm kuuzm ama muhakkek haber vermeye calisicam hatirlamya calisirim