ozgetumer ilk gebeliğimde de kızımda 4aya kadar kullandım sonra yedinci aysa kanmaa geldi 36. Hftaya kadar kullandım şuanda da inş tekrar hamileyim riskli oksapar aspirin ve tekrar progestan kullanıyorum hem kasık ağrım oluyor hemde rahimde kanama olduğu için veriyor doktor