Ikı gun sancı çektim evde baktım olmuyor duzenlide gelmeye başladı muayene ettiler diğer doğumdan kalma açılman var 1.5-2 cm kdr düzenli sancılar var 50 ye çıkan dedler sıklaşırsa gel kendi doktorumda değildi haftasonuydu çıktım öyle ıkı gun oldu ara ra oluyo sadece gunde bikaç defa temizlık fln fistan yapıyorum yok gelmiyor merdivenlere başvurcam sanırım😂 varmı böyke olan doğuruyorum derken drekten dönduk iyimi