Mucizemgeldi Turco bby bir numara yenidoğan aldık bir paket amaaaa çok aşırı aşırı küçük yani prematüre bebekler için gibi anlayamadım alan var mı sizinde öyle mi ??????????????
esnyz14 Mucizemgeldi Zaten çok büyük değiller ki avuç kadar totoları var yeterli olur 😂 ayrıca çoğu 1 numara ilk doğduğunda bir süre büyük geliyor zaten
gulsahgk Mucizemgeldi 1 numaralar hep küçük ki bana da çok küÇük gelmişti ama doğduktan sonra büyük bile geldi bez
Mucizemgeldi esnyz14 bakalım umarım standart budur 🙂 hemşireye vercegiz ya birde olmazsa bezsiz mi kalcak 🤭