Mmeleklr2 Dünden beri böylr bişey yaşıyorm 26 haftalık hamileym önceki hamileliğimde hiç yaşamamıştm neydn kaynaklı oluyor yaşayan var mı
AsyA_34 Mmeleklr2 Bende 26 haftalığım 2 gündür vajinada baskı hissediyorum acaba kendimizi çok mu yoruyoruz bende merak ettim ya neyden kaynaklı acaba korkuyor insan
tuq_ba Mmeleklr2 valla bende 27 haftaligim iki doğum yaptım böyle ağrım hiç olmadı bu üçüncü ve özellikle ayağı kalkınca çok fazla ağrı yapiyo kemik ağrısı gibi büyük ihtimalle baskıdan olabilir diye düşünüyorum
Drnzgn Mmeleklr2 bende yarın 26 haftalık olacam vajina da batma oluyor bazen bıçak saplaniyormus gibi oluyir bende ilk hamileligimde ya yaşamadım yada hatırlamıyorum diyorum
Mmeleklr2 AsyA_34 geceden sabha geçmiş olması lazım dinleniyorz ama anlamadm umarm kötü bişy değildir
Mmeleklr2 Drnzgn biyüdkleri için aşağı doğru baskı olunca agrı yaşıyorz heralde canm bnde hiç hatırlamıyorum önceki hamilelikte böyle bi ağrı
Tinii_minii_mom Ben 11den beri yaşıyordum onu doktor bana çatı ağrısı dedi. Bebek büyüdükçe bazı kemikler ya da vücut hassas oldugu için aşağıya baskı olur dedi. 16dayım hala oluyor. Çok ayakta olunca ya da yorulunca ya da bacağım terleyince artıyor ağrısı