fatmanurkantar kafası büyük ise zaten doktorunuzu dinleyin Ablam çok istedi doktoru zor olur dedi kafası 2 hafta öndeydi ve tam 14 dikişi vardı algtan tam 2 hafta yattı ve dedikleri gibi sezeryen olup 2 güne tamamen ayaklanabilenler var benim annem 3 sezeryenn üzerine rahim ameliyatı oldu tam 4 kez açıldı ve 3 ameliyatı 90-95-2000 yılları şartında oldu düşünün bir hafta sonra annem gayet rahat hareket ediyordu artık dikiş yok daha rahat ve kolay herşey inşAllh sizin için en sağlıklısı olur doktorunuza güvenin yeter onlar en iyisini bilir