Gamze4127 Kızlar ben 75 idim hamile kaldığımda 2. Ayda kusmam başladı 66 oldum şuan 8. Aydayım 75 olmuştum bugün tartıldım sağlık ocağında 72 olmuşum bu durumu yaşayan var mı bebek kilosu çok şükür güzel.