Minakannesis Kızlar bugün doktora gittim 4 haftalık olduğunu söyledi kesem normal mi bana çok ufak geldi
Minakannesis tazeanne123_ ya canım aslında beklemelik değilde benim çok düşüğüm var bundanda korkuyorum kaç mm oldu felan nerde yazıyor
Melikeyilmaztirpan Bende şuanda hamileyim 4 haftalık kese görünmedi bile bende bugün gittim normal küçük olması