Bende aynı durumu yasadım 15.haftadayken ama benım ki durup dururken oldu,dedipin gibi parçalı kanama oldu cok korktum. Doktora gittik cok şükür kanama alanı veya acıklık yok dedi, kendimi yordugumdan olmus progestan ve igne yazdı o şekil toparladım, bu tehlikeli süreci atlatana kadar kendini asla yorma iş güç bırak dursun bol bol uzanıp dinlen bir şey olmaz inşallah 🤗. Gecmiş olsun