Belguzar23 doğduğu günden beri iki gözü de çapaklanıyor akıyor serum fizyolojikle sildik her gün geçmedi, damla kullandık geçmedi, gözlerine masaj yaptım yine geçmedi en sonunda doktoru başka bir damla verdi çok şükür geçti. Yeni doğanlarda olabiliyor göz yaşı kanalları tıkalı olabilir doktor muayene edip gerekli tedavi verecektir korkmayın🌸