Mube_iz ben sadece ecopirin kullanıyodum onu da 35 haftada bıraktırdı bırakanlar varsa sonrasında neler hissetti diye çünkü bende aşırı halsizlik dermanım kesiliyor gibi iki gündür tansiyon ölçtürüyom tansiyonum normal nabzım 99 114 arasi çıkıyor doktoruma tanıştım telefonda beni hemen geçiştirdi çok sinir oldum çarpıntn varsa kardiyoloji ye görün dedi