Alwayshope Bana da bebeğe bisey alıcam ne alayım dedi bende uygun fiyatlılarından mama sandalyesi bakabilirsiniz dedim,yani ben kendim alsam 300-400tllik şu klasik sandalyelerden alacaktım,bence iş görüyor.Kayınpederim marka takıntısı olan bir insan.Pierre Cardinn görünce torunuma bu yakışır demiş almış, sağolsun iyisi olsun istiyor ama ben asla bu fiyata bi mama sandalyesi almazdım. Darılmayacağını bilsem valla iade ederdim 😅😅