Neslihankrhmt ay kafam yandı dur😅 40 ın çıktı ve yeni adet döngün başladı mı? 2 günde bir testi güncelle yumurtlamaya denk gelirsin inşallah. 40 bitince doktora gittin mi? Rahmin toplanmış mı? Yumurtalıklar hareketli mi? Doktor yorum yapar. Bende ilk bebeğimi 38 haftalık doğurdum, 2 gün sonrada cennete gönderdim. 40 ım çıkınca doktora gittim rahmin iyi bebek planlayabilirsin dedi. Biraz toplanmayı bekledim 4. Ay hamile olduğumu öğrendim. Ovulasyon ile hamile kldım takip ettim günlerimi. Adet döngüm 40 bitnce başlamıştı.