Arkadaşlar bugün doktora gittim psikolojik tansiyonum var evde normal hastanede yükseliyor istemsizce doktorum inanmıyor kendisi ölçtü yüksek çıkınca holter taktırmak istedi ona göre yatışını yapacakmış 32+3 haftayım nst ye girdim normal bebek ultrasonla bakıldı normal haftasıyla uyumlu dedi 14-8 15-8 tansiyon ile hastaneye yatış yapılır mı başına gelen var mı