DamlAmm28 Bendede malesef bir düşügüm oldu kan pihtisi yüzünden evet kadin dogum veriyor hamile kalm gbi bir durumunuz var ise ecoprin yazdirabilirsnz ben hamileligimdede 3 ay ecoprin 3 aydan sonra iğne kulanmistim ve hala kulaniyorum
Serendipity16 DamlAmm28 keşke gebelik düşünmeden önce bu testler yapılsa da ona göre önlem alsak olan bize oluyor çoğu doktor ilk düşük diye önemsemiyor bile iyiki yaptırmışım bu testi. Hala kullanma sebebiniz nedir tehlikeli mi durumunuz
fztanne_ Serendipity16 gebelik öncesi aspirine başladım. Gebeliğimi öğrenince 0.4lük iğne de kullanmaya başladım
Deli_hatun_7 Serendipity16 bende 2 kayıptan sonra genetık testi yapıldı az pıhtılaşma görüldü taşıyıcısın dedi doktor gebelikten önce bişey kullanmadım hamile olduğumu öğrendiğimde doktorum oksapar 4000lik iğneye başladım 20. Haftaya kadar kullanacakmışım sonra iğneyi bırakacaz dedı doktor
Serendipity16 Deli_hatun_7 bende hamileyim şu an aynı şekil doktor bana da iğne ve ilaç verdi ama ben doğuma kadar kullanıcam
Deli_hatun_7 Serendipity16 iğneyi bana nie bıraktırıyor anlamadım valla kan akışı için doğuma kadar kullanılır yada doğumdan 1 ay önce bırakılır diye biliyorum zaten doktor degıstırıcem pek güvenemedım zaten
Serendipity16 Deli_hatun_7 burada gördüğüm kadarıyla da genelde doğuma kadar kullanılıyor doğumdan bir gün önce falan bırakılıyormuş genelde siz bilirsiniz tabi benim de bu ikinci doktorum ilki sadece ilaç vermişti bende neden iğne vermedi diye şüphelendim başka doktora gittim o hemen iğne verdi
Deli_hatun_7 Serendipity16 her doktor Farklı bende degıstırcem güvenle kendimi bırakabilcegım bir doktor arayışındayım
Serendipity16 Deli_hatun_7 bu süreçte insanın kafası çok karışıyor maalesef inşallah doğru doktoru bulursunuz