Dilan1212 7+5 deyim ve bugün göğsümün altı baya ağrımaya başladı ilk defa böyle birşey oluyor sizce normal mi yoksa hastaneye gitmem mi lazim
Dilan1212 gamzecgr Peki bu tehlikeli birşey mi napmam lazım bir defa kimyasal gebelik geçirdiğim için baya korkuyorum 😢
gamzecgr Dilan1212 hamileliğinizle alakalı olduğunu sanmıyorum haftanız küçük soğuk aldığınızdan göğüs altına vurmuştur sıkıntı olmaz ama siz yine duramicak durumda olursanız gidin acile kafanız rahat olsuh
Dilan1212 gamzecgr Peki tereyağı pekmez karışımı iyi geliyor hastalığa içsem bir sıkıntı olur mi hamilelikte