Sakayik_cicegi Kızlar hamile kalmadan önce hep son adet tarihine göre hesaplanıyor sanıyordum. Ama kese, kalp atışı vs bebeğin kendi haftasına göre hesaplanıyormuş. Son adet tarihi ne işe yarıyor anlamadım.. hangisini baz alıp ona göre gün sayayım
Pamuk Sakayik_cicegi Benim geç döllenme olduğu halde son adet tarihim baz alındı. Çünkü doktor önemli olan sat dedi.Zatende öyleymiş bebek gününü yakaladı.
Mmeelliikkee Sakayik_cicegi son adet tarihi ilk gün olarak ele alınır , mesela 5. Hafta kese görülür , 6-7 gibi kalp atışları duyulur , muhtemel doğum tarihi ve tetkik haftaları buna göre hesaplanır. Size bişi yanlış aktarılmış yada anlaşılmış.
Sakayik_cicegi Mmeelliikkee doktora gittiğimde sat göre 7 haftalık biliyordum. Doktor 5 dedi bebek için. Şuan 8im sat a göre, doktor kalp atışı için erken dedi 6 haftalık bebek
Mmeelliikkee Sakayik_cicegi yani ultrasona bile sat girerler ortalama karşılaştırmak için sizin dr da bi durum var yada uyumlu çıkanı(geç döllenme vs olabilir) söylemek istemiş . Kimse bu şekilde kafa karıştırmaz alınan gün ölçüsü sat olarak her yerde sabittir