mylifeAslan Kızlar analık hali mi hakkı mı bişe yazdı doktorum böyle bise varmı kabul ediyorlar mı sigortasız olanlar için doğum yapacağım hastane ALTINKOZA
Senannnn mylifeAslan sigortamız yok şehir hastanesine normal yatış yapıp sezeryan oldum ondan öncesinde muayenelerde de analık hakkından faydalandım doğumda da ücret vs çıkmadı acilden giriş yaparsam da 6₺ muayene ücreti oluyo kızım içinde rutin kontrolde daha ücret çıkmadı
Nuraaa mylifeAslan benım de sıgortam yok Ozel hastahanede analık hakkından yararlanarak sıgortalı fıyatına muayene oluyorum dogum ıcretı de sıgortası olanlarla aynı fıyara olacak
mylifeAslan yenibirannis ben ilk kez yararlanacağım doğumda oda olur dimi sigortam pazartesi bitmiş ya babam gilin dükkanı var yapayım mı diyor doğumum bugün yarın olabilir 20 sine gün aldık ama sancılarım var doğuma hazırmış bebek ondan ikilemde kaldık.
mylifeAslan Ddem özel yerler de ve anlaşmalı kurumlarda kullanılıyormuş ben 20 eylulde eğer acilden doğumum olmasa 20 de doğum yapacağım seni bilgilendiririm unutmazsam 🫶🏻
mylifeAslan Zeyzey055 benim eşim kazalı olduğu için çalışmıyor babamın iş yeri var orda göstermişti daha sonradan bitmiş muhasebe ile iletişime geçmediğim için şimdi de sigorta yapsam yetişir mi diyor bilemedim
Zeyzey055 mylifeAslan valla imkanı varsa sigortalı devam ettirsin çıkış yapmasın rapor parası alırsınız
Nazalex mylifeAslan kabul ediliyor. İsterseniz direkt hastaneyi arayıp sorun. Bebek doğduktan 30 gün içinde de devam ediyor.
mylifeAslan Nazalex doktorum dedi ver bu kağıdı imzalı kaşeli.1 ay önceden verdi doktorum de dedi bakalım az kaldı doğuma
mylifeAslan Nuraaa benım muayenelerim bitti en sonuncu da sigortanız bitmiş dediklerinde öğrendim 😀 neyse ki doğuma gün aldım