Aysegul-ucbh Adetim 2 gün gecikti erken gebelik testinde silik çıktı. Kanda12 çıktı böyle olup yükselen var mı 🥰
Sevdatncr Aysegul-ucbh ben varım 🤚 çok şükür şu an her şey yolunda sağlıkla ilerliyo iki günde bir değerlendir inşallah gönlünce olsun 🫶
Aseer Aysegul-ucbh ben de 18 ile öğrenmiştim 1 gün gecikmeli :) çok şükür şimdi sağlıklı bir hamileliğim var :)