Kızlar ilk bebegımde düşük yapalı 3 ay oldu dün tekrar hamile oldugumu ogrendim çok sevindim istiyordum çünkü ama aynı şeyleri yaşamaktan da korkuyorum 3 ay erken mi oldu kayınvalidem 6 ay kendine gelmesi lazım filan demişti tekrar aynısı olur diye korktum aklım takıldı doktorları dinliyorum youtube dan birşey olmaz diyor arada kaldık böyle bir durum yasayan oldu mu