27r1907 Arkadaşlar 7 haftalik hamileyim bugün sabahtan beri sol bacağim adım atarken cok ağrıyor sizce gebelikle bi alakası varmı durduk yere oldu öyle sakatlanma gibi değil
Sabahat07 27r1907 Bilmiyorum canım bende 7+1 haftalığım ayakta bir problemim yok ama kol ve bileklerimde özellikle damarların üzerinde inanılmaz bir ağrı oluyor