Selam kızlar 🌿 23. Haftayız elhamdülillah hareketleri güzel ama göbek deliğinin 4 parmak altında gibi akşamları falan uzanınca daha yukarıda ama. Normal mi böyle olması ? Bir de bu haftaya geldim hala bi hamile karnım yok 🥲yani sanki kendi alt göbeğim gibi kursak gibi 😅böyle olan var mı