enfla ben o testi yaptım 2 haftadır onu bekliyorum ense kalınlığı 12+1 haftalıkken 2.7 çıktı doktor beni çok korkuttu 13+6 dada başka doktora gittim 2.3 mm dedi sıkıntı yok gibi görünüyor dedi test sonucunu bekliyroum gerçekten çok zor bir süreç 😔 benim doktorum da 2 yi geçmemesi gerekiyor dedi