Kızlar bebeğim 1 aylık ve hala sarılık. Dün kontrolu vardı doktor az kilo aldığını sütümün yetmediğini söyledi. Günde 2 öğün mama takviyesi yapıyordum 5 öğüne çıkardı. Biberon kullanmıyorum şırınga ile veriyorum. Ama sanırım memeyi bırakacak. 2 gündür mememi ağzına alıp bekliyor şırınga ile mama sıkmamı😢😢 bu şekilde ikimize de eziyet. Direk biberon verip memeyi bırakayım diyorum. O kadar üzgünüm ki duygularımı anlatamam Nolur fikir verin