Ben konak firdevs hanım takipliyim ama bana kendi hastanelerinde onermedi detayliyi sebiha hanım iyiymiş medicalde ben ona randevu bulamadım o yüzden başka Bi merkezde yaptırdım ama tavsiye etmiyorum orayı memnun kalmadım korkuttu beni bisey olmadığı halde ilgisi sıfırdı donuk donuk işini yaptı gitti, zaten şehir hastanesi ve üni yapmiyo risklilere bakıyorlarmis