dilarakerem01 dilarakerem01 uygulama son 7 gösteriyor ama Gelen giden yok bu ne 🥺 Aşırı sinirim bozuldu Hemen yarın sağlıkla doğsun istiyorum Allahım ya 🙏🙏🙏🙏
Pnrpnr_ dilarakerem01 ahaha 39+1 ben de aynıyım evde sancılarım oluyor nst de hiçbir şey çıkmıyor 😂 Perşembe kontrole gidecegim bakalım ne diyecek doktorumuz
Pnrpnr_ dilarakerem01 aynen öyle 😂 gaz sancısı olabilir diyor doktor da, gaz sancısı nst de çıkmıyormus. Bebek öyle bir toplanıyor öyle bir hareket ediyor ki her hareketi aşırı canımı acıtıyor artık
Tgbizmir 39+2 uygulamada son 5 yazıyor ne sancı ne nişan nede su geliyo sadece bebek çok sertlrşiyor taş gibi oluyor okadar. doktor 41 e kadar bekliyip suni ile doğuma alıcaz dedi. Benüm ki içimde hala fink fink dönüp duruyo 🤦🏻♀️
ChemistrySK Sonn 1 , 39+6 ama bi saat yuruyus yaptim geldim, annemin mutfagi sildim egile egile ama agri sanci yok