İlk aşılamada hamile kalanlarınız var kı kızlar %15 %20 diyor doktorlar ama
mmomssss ben 2.de kaldım
mmomssss ben 1. Aşılamamda hamile kalamadım maalesef 2. Sininde 12. Günündeyim