bskk9 bana 25+6 da atıldı çok şükür dikişle alakalı bi sıkıntı çıkmadı ehil bi doktorsa zaten kendisi öneriyor , değilse 24 ten sonra atılmaz diyip atmayanda çok . Kar zarar oranına göre karar ver ben attırdım pişman değilim çünkü atmasam belkide 1-2 hafta içinde açılmam olacaktı kaybedecektim