palperol 32 de gıttıgımde baş gelıştı, gecen hafta sancım cok oldu 3-4 dk sürdü. O sırada heralde olmuştur dedı doktor. Ters dönmüş. Bu haftadan sonra bıraz zor ama 2 hafta sonraya bakalım bir daha dedi. Böyle olup dönen var mı bebişi😅
Tugcecan26 palperol dönebiliyor hiç korkma. Bebeğim yan yatıyordu 36. Haftada artık yeri daraldı kilo akıyor dönmez sezaryen yapacağız gün seç dediler başka hemşirelere ebelere falan sordum zor gibi ama dönebilir dediler hatta burda post açmıştım 😂 biraz daha bekleyeyim dedim 37nin ortalarında baş geliş olarak döndü ümidini kaybetme daha çok erken bence ☺️
__mom1 palperol of ya aynısı başıma geldi 22den beri baş aşağı duran çocuk 31.haftada makat olmuş inşallah doğurana kadar döner 😵💫
birgaripana_ palperol ayy bende dün yüzmeye gittim suyun içinde sürekli kıbırdadı sudan cıkınca bi sancı girdi aynı zmanada hareket ediyordu yürrüyemedim dedğin gibi 3-4 dk sürdü bide normalde aşağda hissettiğim hıçkırığı yukarda hissetmeye başladım bende şüphelenmiyorum değil şuan 🤣 34 haftalığım bende bir gün önce de doktor alttan muane etmişti kafası aşağda demişti
palperol birgaripana_ vala aynısı oldu işte böyle nasıl desem iki büklüm bıraktı karnımı tutarak yurudum 3 dk sonra eşim arabayı getırdı oturdum geçti. O sıra dönmüştür dedi doktor da bugün 🥲 bakalım 2 hafta sonra kontrol artık dönerse döner donmezse sezaryen 🥲