Gzmelc benim 40+3 e kadar ne sancı ne açılma ne de bebek kanala inmişti herşey birden bire oldu akşam leke geldi sabaha kadar azar azar leke devam etti 1 saat arayla sancı geliyodu 1 dk sürüp geçiyordu sabah hastaneye gittim 4 cm açılma olmuş zaten hemen yatış yaptılar ama sancım yetersiz olduğu için suni sancı verdiler öyle doğurdum işte normal olarak darısı size olsun