Bceylan Merhabalar anne yanı almak istiyorum ama park yatak almak mı mantıklı yoksa ahşap beşik almak mı Sonuç olarak ikisini de 2 3 yaşına kadar kullanırım ama rahatlık ve konfor önemli Sizce hangisi almalıyım avantaj ve dezavantajları nedir
aminehumamoms Bceylan ben park beşik tercih ettim rahatlık bakımındanda o çok öneriliyodu çevremde 5yaşına kadar kullanan kişiler oldu tahta beşiği kimse önermiyo hareketlenmeye başlayınca kafasını falan vurma durumu olur yaramaz olursa atlamaya çalışır falan ondan park beşik daha iyi 🌸
MoonLighty Bceylan ben tahta beşik aldım. Kademeli oldukları için çocuk büyüdükçe kademeyi aşağıya indiriyorsunuz böylece düşme riski kalkıyor ortadan. Beşiğin kenarında da korumalıklar oluyor zaten. Herhangi bir zarar verme durumu olmuyor
Artemisss Çok yatılı seyyahat ediyorsanız park yatak,bizim aileler başka şehirlerde yaşadığı için park yatak çok işimizi görmüştü