Rsahbaz canım bende 10+4 üm inanır mısın dün öğlen 11 de uyandım kahvaltı yaptım 12 buçuk gibi bir uyudum akşam 7 buçuktu uyandığımda aşırı uyku hali var bende de arada mide bulantıları böyle değişik bir hal var şimdi de bir odayı süpürdüm ve hemen yattım uzanıyorum çok değişik bir duygu😀🥹