Merhaba arkadaşlar sağlık ocağında randevum vardı. Tansiyon , kilo kontrolü yapıldı ve böyle el cihazı ile kalp atışı dinlendi. 5 dakika boyunca dinlendi 2 dakika bastırıldı ancak duyuldu. Bende tedirgin oldum doktor çok kısa dinliyo zararlı diye. Aile hekimine söyledim bu ileri teknoloji cihaz zararlı değil dedi ama bilemedim