SevenTunc bende yarın gidicem kntrole iki hafta önce gitiğimde bidaki geldiğinde bebek dönerse çatı muayneni yaparız demişti 😂 genelde söylüyolar yapcağı zaman ama bazıları 37 38 dede yapıyormuş hiç yapmayanda varmış her doktorun çalışma şekli farklı demkki 😂