Yagmurum0227 Merhaba kızlar bugün devlet Hastanesi’nde detaylı ultrasona girdim renkli değildi, ikili testimde yaş riski çıkmıştı daha önce, bugün detaylıda ense kalınlığı çıktı az sınırda yanılma olabilirmi
Xcbaby Yagmurum0227 yanilma her zaman olabilir zaten sinirda demis size de ama icim rahat etsin diyorsaniz ozelde perinataloga gidin kesinlikle.
Aleykck @“Yagmurum0227” Benim sana tavsiyem gidip özelde renkli detaylı ultrason yapman. Bende ilk devlete gittim pek güvenmedim sonra özele gittim
Yagmurum0227 Aleykck öyle yapicam canım inşallah hemen randevu verirlerde haftası geçmeden, teşekkür ederim ❤️
Yagmurum0227 Zaten çokta umursamadı Kendi doktoruma gitmediğini pişman oldum Kendi doktorum bugüne kadar Bir sorun görmedi 2 li riskli çıkınca beni oraya yönlendirdi ama bana göre Bir sorun Yok demişti testlerde yanılma oluyor demişti bugünde detaylıda çıkınca çok üzüldüm
Aleykck @“Yagmurum0227” Hiç sorun olmaz canım direkt bu hafta içerisinde randevunu al bende ilk devlete gittiğimde hiç ilgilenmediler sonra Üniversitenin hastanesine gittim ve oradaki profesör çok ilgilendi Hemen randevu için Radyoloji uzmanına gidebilirsin canım ❤️
Yagmurum0227 Yagmurun2 evet canım çok pişman oldum devlete gittigime belki hepsi aynı degildir ama bu doktor hiç ilgilenmedi 10 dakika baktı, normalde uzun sürüyor diye biliyorum