Nslhngncn ilerleme olmadan 28. Haftada sol düzeldi sag hala 4 milim di zaten artık onemli degıl bu haftada bunlar normal dedı 30. Haftada 2 side normale dondu şükürler olsun ki kuzum simdi 34+1 deyim 3 gun sonra yine gıdıcem tekrar sorucam doguma kadar da sorarım ne olur ne olmaz diye insan korkuyor bana endişe etme 4 normal olabılır sınır 7 yinede her geldın de bakalım dedı nasıl dua ettim varya 💕 sende dua et kuzum bol bol düzeliyor cogu cidden kız bebek benım de sızın de kız mı bana ilerlese bıle anne karnında müdahalesi yok dogunca bakılır en azından tedavisi var demişti bana haber et her gıttın de merak ederim canım