Cansel76 Kızlar 19+4haftalığım idrar yolu enfeksiyonum vardı bugün kontrole gitti idrar verdim enfeksiyonun bitmediğini ve idrarda şeker çıktığını söyledi bide sanki bi tık suyun fazla dedi suyu dengede tutmak için napmalıyım acaba
tlhmrv Cansel76 ketondan mi bahsediyosun. Karnın çok aç miydi testi verirken .. eğer çok açken verirsen o değer yüksek cikiyo bnde 40 çıkmıştı doktorum ondan olabilir dedi sonra tok karna verdim idrari yoktu mesela
Cansel76 Basakhilal meyve hamur işi tatlı makarna pilav yemememi söyledi şuan korkulacak bi seviyede değil dedi ama korkuyorum bundan önceki bebeğimde suyum çoğaldı serklaj erken doğum yaptım korkum o yüzden