zsg10 Kızlar 8 haftalıkken doktora gittim kalp atışını duyamadım şu an 9+ 3 gözteriyor uygulama yarın hastaneye gidicem lütfen bana dua edin elim boş dönmeyeyim kalp arışını duyayım 🙏🏻
Bukre_ zsg10 12.haftaya kadar kalp atışı duyulmaması normal canım benim gönlünü ferah tut dualarımız seninle Allahın izniyle yüzün gülerek ayrılırsın doktorun yanından ♥️♥️