B7710 Hamileliğin ilk ayları sonradan oluşan kist ile karşılaşan oldumu kendiliğinden geçti mi 3. Ayda veya nasıl bir yol izlendi bu konuda bilgisi olanlar yazabilir mi
Tgbnrbltt B7710 evet su dolu bı kist olduğunu söylemişti doktorum. 3.ayinda gider tehlikeli bı durum yok dedi dediği gibi de oldu 3aylik oldum kendiliğinden yok olmuştu
B7710 Geçen hafta kontrolde yoktu bende bu hafta gittiğimde doktorum söyledi geçer dedi ama endişelendim biraz