Kızlar 13.haftamdayım bugün kendi aracımızla giderken babam mecburen ani fren yapmak zorunda kaldı. Ben arka koltuktaydım ama öne doğru gittim ve direk korktum zaten. Bu durum bebek için birşey teşkil etmez değil mi? Hani ani fren ve korku falan. Kendim çok tedirgin bir insanım zaten bir de böyle şeyler olunca daha tedirgin oluyorum