bsrknz Merhabalar bugün adetimin gecikmesinin 7. Günü beta hcg 244 çıktı doktora gittim ve kese görünmedi
bsrknz Son adet tarihime göre bebek bugün 5 haftaşık olması gerekiyor ama kese görünmedi perşembe tekrar beta hcg verelim dedi düşme varsa dış gebelik veya gebelik oluşmadı dedi
Temmuzmucizesi26 bsrknz hayır canım benimde 1 haftalık gecikme de aynısı çıkmıştı burdaki değerlere bakarak kıyas yapma
Gulmasal bsrknz deger herkeste ayni olmaz ben adetten 1 gun sonra test verdim 233 cikdi onemli olan 2 gunde 2 kati artması
Kuzeymiraa bsrknz hayır değeriniz düşük değil ben 18 ile öğrenmiştim ama doktora gitmek için 8. Haftayı beklemiştim ilk gebeliğimde bir hafta boyuncada iki kart artıyormu diye kan vermiştim artıyorsa endişelenmeyin
adatuna bsrknz bu değer zaten 2000 ile başlayan bir değer değiş. 1den başlayarak ardışık şekilde sürekli artıyor.
Moonlight7 Ben daha çok yeniyken öğrenmiştim beta 65le öğrendim bir gün geçmeden tekrar kan istediler 93 olmuştu. Bir hafta sonra gittim 1712 olmuştu. 6+2 de kalp atışı duydum