Kızlar merhaba cuma günü idrar tahlilimde enfeksiyon çıkmış gebeliğimin başından beri vardı ama doktor doğumuma çok az kaldığı için bebeğe geçer diye iki tane ilaç yadı mutlaka kullan doğuma kadar biraz azalsın enfeksiyon dedi bende cumadan beri kullanıyorum ama ilaçları kullandığımdan beri özel bölgemde yanma kaşınma gibi şyler oldu ki hiç olmazdı böyle şeyler birkaç gündür var acaba bu ilaçlardan kaynaklı mı yaşayan var mıdır? Birde bu ilacı kullanıyorum ama bu ilaç sütüme geçebilir yarın doğursam nasıl emzircem bilemiyorum doktor verdiğine göre vardır bir bildiği deyip kullanıyorum😢