Ezgijoe Kızlar merhaba Ben 1 sene önce ilk gebeliğimde 16.haftada suyum boşaldığı için gebeliğimi sonlandırmak zorunda kaldım Şuan 8+5haftalık gebeyim ancak yine idrar yolu enfeksiyonu ile başım dertte daha önce bu durumu yaşayan çözüm bulabilen var mı
smeyyeav Ezgijoe benimde var doktorum her kontrolde test istiyor ve bir gecelik şaselerden yazıyor kontrollerin iki üç haftada bir dut kurusunu kaynatıp içmek de temizliyormuş doktora danışılıp denenebilir
Mcg21 Ben idrar yolu enfeksiyonundan dolayı iki gün hastanede yattım antibiyotik tedavisi gördüm tek yolu iç çamaşırınızı sürekli değiştirin en az 2 litre de su için yoksa asla geçmiyor sürekli tekrarlıyor🤦🏻♀️
Aybarssmom_ Şuan bende de var enfeksiyon bi tane toz yazdılar onu kullandım idrar kültürü verdim şimdi sonucunu göstermeye gidiyorum. Enfeksiyon derecesine göre değişiyor mu
Ezgijoe Aybarssmom_ yarın kontrole gidecem sağlık ocağında ki hemşirem çok yüksek olduğunu söyledi antibiyotik tedavisine başlandı ama bu durum tekrarlarsa ilaçların bebek içinde zararlı olacağı korkusu almaya başladı
Ezgijoe Aybarssmom_ bana da toz ve yanında 3 ilaç daha verdiler 1 tanesi antibiyotik ama bebek için sorun olmasından korkuyorum
Aybarssmom_ Ezgijoe bebek için sorun olsa yazmazlar canım, benim doktorum utinoz positive diye bitkisel bi ilaç yazdı 450 TL ücreti var istersen bi araştır sende