Elyesa21 ben de pcosluyum tedaviyle hamile kaldim femara kullanarak. Hamileligin baslari biraz problem yasadim kanamalarim oldu ama pcostan demedi doktorum herkesin basina gelebilir dedi. Cevremde de benimle ayni sorunlari yasayan ama pcosu olmayan cok fazla insan var pcoslu olup sorunsuz hamilelik geciren de bir suru insan var. Su an kanamalarim gecti 23. Haftadayim bebek gayet saglikli her sey yolunda. Sadece hamilelik oncesi insulin direnci ile ilgili problemlerim oldugu icin seker yuklemesi yaptiricam vakti gelince gebelik sekeri cikabilir pcoslularda genelde cikiyor diyorlar ama cikarsa da caresi var. Hamilelik surekli endiselerle gecen bir surec o yuzden etraftan gelen olumsuz yorumlari cok duymayin ve bu surecin keyfini cikarin.Umarim hepimiz saglikla kucagimiza aliriz bebeklerimizi.