Gucluanne yusuf öztürk e gidiyorum canım çok memnunum doktorumdan. 2 arkadaşım doğum yapmıştı ama eski devlet hastanesinde orda isim yazdırıp tek kişilik odada kalmışlardı. Şehir hastanesindeki odaların hepsinin tek ve çift kişilik olduğunu duydum yine aynı şekilde doğuma gittiğiniz gün bi yakınınız özel oda için gidip isim yazdırılabilir diye biliyorum