Tek bir değere bakarak dış gebelik teşhisini veya ihtimalini nasıl söyledi anlayamadım. Bu sonuca baktığımızda tek diyebileceğimiz bir gebelik durumunun olduğu. 2şer gün ara ile tekrar verdiğindizde en az %60 artması gerekiyor. Daha az arttığında belki risk var diyebilirler ama şuan saçma geldi hemen kötü ihtimali söylemek. 6 hafta gibi de keseyi görebilirsin o zaman esas anlaşılır normal mi dış mı.