Arkadaslar 18 ağustosta catlatma iğnemi vuruldum 14.günü test yaptım negatifti daha doğrusu 12.gün aşırı silik 13.gün yine asiri silik 14.gün hic yok gibiydi sanki bende bebek yoktur diye bidaha yapmadım test bugun ignenin 18.günü pazar günü cok az leke geldi bidaha gelmedi p.tesi sabah yine leke geldi cok az bidaha yok bugunde yine leke geliyor sadece ama regl olmadım 3 gündür acaba reglim mi başlıyor cok ağrım var regl ağrısı ama gelen bisey yok sadece silince leke geliyor test yapmadim bidaha ama catlatma ignesinden sonra 14.gün negatif görüp sonra pozitife dönen var mi suan reglim mi baslayaacak yoksa yerlesme gibi bisey mi yasiyorum acaba bilemedim boyle bisey yasayan var mi ?