Misslav1inia 34+1im erken dogum olucak çok korkuyorum yaşım 17 sezeryanmi normalmi belli değil daha ne yapabilirim nası bi acı dayanbilicemmi
Sevgi1985 Misslav1inia ah kuzum yaşında küçük Allah yardım eder canım erken doğum sebebi nedir bir sorun varsa normal yapabilirmisin sezeryan mı uygun Dr karar verir ve dayanacagın bir doğum şekli planlar sanırım Rabbim yardımcın olsun 🥰
Misslav1inia Sevgi1985 açılmam var suyum geldi ondan erken doğum oluyor amin 🙏 inşallah Allah razı olsun
Sevgi1985 Misslav1inia saglıkla kavuş bebeğine canım Rabbim en kolayından rahat bir doğum nasip etsin dua et bol bol