Atlasss12 şöyle ki ben kürtaj olduğum günden Hamile olduğumu öğrenene kadar sürekli belirtilerim devam etti bunu devletteki doktora sorduğumda bana normal demişti bende normal olmayacağını düşünüp özeldeki doktoruma danıştım ve kanamamın erken bitttiğini söyledim devlette kürtajdan 10 gün sonra bana konrtole gelmemi istemiştiler parça varmı diye bakmak için ben 10 gün sonea değil nerdeyse 20 gün sonra gittim ultrason da parça varmı diye baktığında hiçbir şey göremediğini söyledi ve evde test yaptım çok silik bir çizgi çıktı gözle zar zor görünüyordu özeldeki doktoruma bunu da söyledim ve bana bir kan testi vermemi söyledi ve daha sonra hastaneye gel ultrasonla bende bakayım dedi nerdeyse 1 ay geçmişti küetajdan sonra kan verdiğimde ve kan sonucum 40 çıktı ben çok şaşırdım doktorumda şaşırdı ve eğer hamilelik varsa bile henüz 3 4 haftalık olabileceğini söyledi bende 2 hafta daha bekleyip tekrardan hastaneye gittim ve gittiğimde 5+3 Haftalık olmuştum doktorumun hesaplamasına göre kalp atışı ve keseyi çok net bir şekilde görmüştük doktorumun tek dediği şey devlet hastanelerinin ultrasonları genelde özeldekiler gibi güzel göstermiyor dedi ve birdaha da asla devlete gitmeyi düşünmüyorum parça varmı diye bakmaya gittiğimde bile hiçbir şey görememişti herşeyi geçtim o ultrason yatağına yatmamla kalkmam bir olmuştu o kadar ilgisiz bakmışlardı doktorum bile çok şaşırmıştı nasıl ihmal ederler bunu diye eğer orada parça olarak bu kesen görünseydi parça diye tekrar kürtaj yapsalardı ne olacaktı diye bana çok kızmıştı keşke ilk özele gitseydim ♥️